torstai 17. helmikuuta 2011

Polkaisu

Olen jo pitkään mietiskellyt uuden blogin perustamista. Olen aiemminkin pitänyt blogeja mutta pitäminen on hiipunut. Esimerkiksi vanhan, henkilökohtaisen blogini kuoppasin koska en jaksa kirjata ylös jokaista tekemääni pyörähdystä enkä enää edes kokenut omien asioitteni jakamisella kaiken maailman kanssa olevan mitään funktiota. Oikeastaan jossain vaiheessa siitä tuli hieman ahdistavaakin. Minulla on myös politiikkaa ja ihan oikeaakin asiaa koskeva blogi mutten jaksa päivitellä sitäkään kovin tiuhaan.

Olen kuitenkin haaveksinut blogista johon voisin kirjoitella arjen asioita mistä vain. Esimerkiksi mikäli saan aikaan uuden käsityön tai mikäli ostan huonon käsirasvan, tulen takuulla olemaan myöhemmin kiitollinen, että huonon käsirasvan merkki on jossain ylhäällä etten osta sitä toista kertaa.

Haluan jakaa näitä asioitani myös irl-kavereiden kanssa jotka asuvat kauempana ja joita en nää niin usein. Joskus tuntuu kauhea tarve kertoa jostain, hehkuttaa jotain tai kritisoida jotain minulle tärkeää mutta josta mieheke ei älyä mitään. Kuten vaikkapa ihana huivi, kaunis kampaus tai joku telkkarisarja.

No, enempiä selittelemättä blogi on siis polkaistu käyntiin. Päivitystahdista en lupaa mitään, en aio ottaa paineita. See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti