torstai 17. helmikuuta 2011

Näitä ei enää

Note to self. Näitä älä osta enää ikinä.

En ole koskaan hirveästi harrastellut silmämeikinpoistoaineita, vaan hinkannut silmät samalla aineella millä muunkin naaman. Kuitenkin muutamaa kosmetiikkablogia luettuani heräsin huomaamaan, että ehkäpä olisi kiva jos silmänympärysiho näyttäisi sievältä myös viisikymppisenä.

Siksipä ostin kaupasta ensin Pirkka-silmämeikin poistoainetta.



Olen kuullut monesti hyviä asioita Pirkan kosmetiikkatuotteista joten uskalsin lähteä kokeilemaan ja hyvä niin, sillä nyt tiedän ettei tämä tosiaankaan sovi minulle. Ensinnäkin vaikka onkin halpa, niin tätä täytyy lutrata paljon, että meikin saa pois. Hinkuttaa ja hankuttaa. Lisäksi tätä käytettyäni minä HERÄSIN keskellä yötä siihen, että silmäni vuotavat! Siis MINÄ HERÄSIN. Keskellä yötä. Minut tuntevat tietävät, että se ei missään nimessä kuulu tapoihini. Katsastettuani itseäni myös peilistä sain havaita, että oikea silmäni oli verestävä ja punainen. Ei kiitos enää.

Minun oli siis pakko satsata uuteen aineeseen ja päätin satsata Nivean vedenkestävälle meikille tarkoitettuun tuotteeseen.



Minut inspiroi lähinnä huokea hinta, ja että sen pitäisi olla silmälle hellävarainen. Samanlaista ärsytystä tämä ei tosiaan aiheuta kuin Pirkka mutta koostumukseltaan tämä on inhottavan voidemainen, tykkään enemmän sellaisista vesimäisistä. Lisäksi tätäkin täytyy tursata hullun lailla ja kaikenlisäksi tämä on vielä tehottomampaa kuin Pirkka. Toisin sanoen tälläkin joutuu hinkuttamaan silmää kovalla kädellä ennenkuin silmämeikki lähtee. Ja minä en edes käytä VEDENKESTÄVÄÄ meikkiä! Eli miten tällä muka vedenkestävä meikki lähtisi kun ei lähde vedellä liukenevakaan kunnolla? Ei tajuu...

Harmittaa kovasti, koska ostin huokean Nivean jotta saisin myös samalla himoitsemani Freemanin vartalonkuorinta-aineen.



Tämä versio on salt scrub ja arvatkaa oliko tarkoitus ostaa ensin se sugar scrub? No oli oli... Jostain kumman syystä tein kaupassa kuitenkin äkkikäännöksen ja otinkin tämän. VIRHE. Tässä nimittäin merisuolakiteet ovat niin isoja ja teräviä, että ihon kuoriminen sattuu. En ole aivan varma mutta luulen, että sain tällä aineella jopa kylkeeni inhottavan naarmun! Sitä paitsi mitä hyötyä on kuorinta-aineessa jossa kiteitä on siellä ja täällä harvakseltaan? Lisäksi tässä on kerrassaan etovan imelä haju ja koko bodylle tätä lutratessa alkaa melkein kuvottaa. Mä veikkaan, että sugar scrubissa olisi kiteet olleet paljon pienempiä eikä hajukaan niin voimakas kuin tässä.

Muttapa mutta. Nyt on jo kiirus koska minun äiti tulee tänään meidän luo, on kaksi yötä ja kohta me olemme kosmetologin tuolissa trimmauttamassa kulmamme sekä värjäyttämässä ne ja ripset. Odotan tulosta innolla, sillä en ole koskaan muotoillut kulmiani ja värjäyttänyt olen vain kerran. Ei tarvitse säikähtää, minulla on varsin sievät kulmat tälläisenään (eli ne eivät juurikaan näy, todella vaaleat) joten ei ole niiden trimmaamattomuus paljoa haitannut mut nyt kyllä odotan jännityksellä mitä tuleman pitää. JAIKS!

4 kommenttia:

  1. Minulla on tuota Nivean silmämeikinpoistoainetta ja ihan perseestähän se on. Taidan antaa Ellalle ja ostaa tuota Lumenen, jota myöhemmin kehut :)

    VastaaPoista
  2. Otanpa mukaan tuon niin voit koklata =) Tekiskö Ella jotain kahdella Nivean puhistusaineella? =D

    VastaaPoista
  3. Muistatkos kun joskus trimmattiin kulmat ihan kertalinttuulla poispoikkeen? :)

    T. Kaija

    VastaaPoista
  4. Tokkiisa muistan! Sinä kesänä meni uidessa vesi koko ajan silmiin =D Ei enää kiitos..

    VastaaPoista